Autorski tekst

Šta misliš kada kažeš marketing?

Nije teško primetiti da su viđenja svrhe i značaja određenih profesija koje u svojoj osnovi sadrže opštepoznate termine, kao što su, recimo, finansije ili pravo, uvek doživljena na sličan način od strane različite publike.
Međutim, kada govorimo o marketingu, to nije slučaj. Čini mi se da nijedna delatnost nema toliko različitih tumačenja i ne proizvodi…

detaljnije

Intervju

Definicija marketinga?

Tokom svoje karijere susretala sam se sa različitim definicijama i interpretacijama marketinga, bilo da je reč o njegovim pozitivnim aspektima uticaja na poslovanje i život uopšte ili se radi o negativnim konotacijama koje između marketinga i “prodaje magle” stavljaju znak jednakosti…

detaljnije

Autorski tekst

Njena ekselencija reputacija

Iako je reputacija uvek bila važna za svaku organizaciju, rekla bih da danas više nego ikada istupa kao kriterijum sa izuzetno jakim uticajem na uspešnost moderne kompanije, posebno ukoliko govorimo o tržištu rada…

detaljnije

Intervju

Koliko je važna autentičnost u marketingu?

Biti autentičan iziskuje veliku snagu i jaku volju da se neprekidno gradi sopstveni put, utemeljen na ličnom sistemu vrednosti koji integritet i iskrenost stavlja u prvi plan, gde se, uprkos vremenu u kome živimo, ostaje dosledan vlastitim načelima. Autentični ste onda kada pratite svoja uverenja i prezentujete ih kroz svoja dela i ponašanje…

detaljnije

Autorski tekst

Pogledati sebi u oči

Ljudski je pogrešiti. Još ljudskije je pogledati sebi u oči. Prestati sa posesivnom jurnjavom za uspehom.
Jer, šta je uspeh ako si na putu do njega izgubio dobro u sebi.
Potrebno je upoznati samog sebe, postati samosvestan, sazreti, sebi postaviti pitanja…

detaljnije