Edukacija je namenjena marketing stručnjacima koji žele da unaprede svoje znanje, preduzetnicima koji za cilj imaju građenje snažnog brenda za svoje poslovanje, menadžerima koji teže boljem razumevanju efikasnog upravljanja brendom, profesionalcima iz drugih oblasti koji streme obogaćivanju znanja, startapovima i malim biznisima koji žele da razviju i pozicioniraju svoj brend na tržištu.
Sadržaj edukacije
Šta je brend?
- Definicija brenda i njegova evolucija
- Uloga brenda u poslovanju
Zašto je brend strategija važna?
- Razlozi zašto brendovi igraju ključnu ulogu u privlačenju ciljane publike
- Kako brend strategija doprinosi dugoročnom uspehu poslovanja
Brend vizija, misija i vrednosti
- Značaj postavljanja jasne vizije i misije za brend
- Kako vrednosti oblikuju brend kulturu i ponašanje
Definisanje svrhe brenda
- Svrha brenda-dublje razumevanje postojanja brenda
- Kako definisanje svrhe obogaćuje brend strategiju
Brend arhetipovi
- Uvođenje koncepta brend arhetipova i kako ih koristiti za kreiranje autentičnog brenda
- Analiza popularnih brendova kroz prizmu arhetipova
POPs i PODs – razumevanje konkurencije
- Points of parity (POPs) i Points of difference (PODs) kao ključni elementi za istraživanje konkurencije
- Kako ove tačke oblikuju brend pozicioniranje
Brend pozicioniranje
- Proces definisanja jedinstvene pozicije na tržištu
- Kako privući ciljnu publiku kroz efikasno pozicioniranje
Brend identitet
- Elementi brend identiteta
- Kako dosledno komunicirati sa ciljnom publikom putem brend identiteta
Kroz ovu edukaciju, polaznici će steći duboko razumevanje svih aspekata brend strategije, naučiti kako da primene teorijsko znanje u praksi. Naglasak smo stavili i na konkretne primere iz prakse, a kroz vežbe koje smo pripremili pomažemo razvoju praktičnih veština koje su neophodne za uspešno kreiranje i implementaciju brend strategije.