cc1

Individualni program 1 : 1

vreme

Mesec dana, 3 sesije po 1.5h

cc3

Online

cc4

300€
*plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan plaćanja

Kreiranje brend strategije

Edukacija je namenjena marketing stručnjacima koji žele da unaprede svoje znanje, preduzetnicima koji za cilj imaju građenje snažnog brenda za svoje poslovanje, menadžerima koji teže boljem razumevanju efikasnog upravljanja brendom, profesionalcima iz drugih oblasti koji streme obogaćivanju znanja, startapovima i malim biznisima koji žele da razviju i pozicioniraju svoj brend na tržištu.

Sadržaj edukacije


Šta je brend?

  • Definicija brenda i njegova evolucija
  • Uloga brenda u poslovanju

Zašto je brend strategija važna?

  • Razlozi zašto brendovi igraju ključnu ulogu u privlačenju ciljane publike
  • Kako brend strategija doprinosi dugoročnom uspehu poslovanja

Brend vizija, misija i vrednosti

  • Značaj postavljanja jasne vizije i misije za brend
  • Kako vrednosti oblikuju brend kulturu i ponašanje

Definisanje svrhe brenda

  • Svrha brenda-dublje razumevanje postojanja brenda
  • Kako definisanje svrhe obogaćuje brend strategiju

Brend arhetipovi

  • Uvođenje koncepta brend arhetipova i kako ih koristiti za kreiranje autentičnog brenda
  • Analiza popularnih brendova kroz prizmu arhetipova

POPs i PODs – razumevanje konkurencije

  • Points of parity (POPs) i Points of difference (PODs) kao ključni elementi za istraživanje konkurencije
  • Kako ove tačke oblikuju brend pozicioniranje

Brend pozicioniranje

  • Proces definisanja jedinstvene pozicije na tržištu
  • Kako privući ciljnu publiku kroz efikasno pozicioniranje

Brend identitet

  • Elementi brend identiteta
  • Kako dosledno komunicirati sa ciljnom publikom putem brend identiteta

Kroz ovu edukaciju, polaznici će steći duboko razumevanje svih aspekata brend strategije, naučiti kako da primene teorijsko znanje u praksi. Naglasak smo stavili i na konkretne primere iz prakse, a kroz vežbe koje smo pripremili pomažemo razvoju praktičnih veština koje su neophodne za uspešno kreiranje i implementaciju brend strategije.

Investirajte u svoje znanje. Neka cveta.

Prijavite se danas.








    * obavezna polja