cc1

Individualni program 1 : 1

cc2

Mesec dana, 4 sesije po 1.5h

cc3

Online

cc4

400€
*plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan plaćanja

Marketing strategija i planiranje

Bez obzira na vašu trenutnu poziciju – bilo da ste deo korporativnog sveta, planirate pokretanje sopstvenog biznisa ili se bavite konsaltingom – ova edukacija je tu da vam pomogne da unapredite znanje i steknete veštine za kreiranje marketing strategija i planova.

Edukacija je obimna, sistematično postavljena i svrsishodna, omogućava polaznicima da razumeju šta strategija marketinga podrazumeva i kako se primenjuje. Bićete potkovani alatima za precizno analiziranje tržišta, efikasno pristupanje konkurenciji i kreativno oblikovanje strategija koje donose merljive rezultate, a što otvara vrata za napredovanje u karijeri i ostvarivanje uspeha u ovom dinamičnom i konkurentnom polju.

Edukacija obuhvata:


Osnove marketing istraživanja

  • Analiza tržišta i potreba ciljne publike
  • Konkurentska analiza
  • Analiza proizvoda/usluga i portfolija

Definisanje merljivih marketing ciljeva

Ciljna publika i segmentacija

  • Identifikacija ciljne publike
  • Razumevanje potreba ciljne publike

Kreiranje brenda

Marketing strategija

  • Razmatranje različitih marketing strategija
  • Postavljanje prioriteta i odabir odgovarajuće strategije

Marketing plan i implementacija

  • Marketing mix 4P: proizvod, cena, promocija, distribucija
  • Razvoj i implementacija marketing plana

Planiranje i upravljanje budžetom

Evaluacija i unapređenje strategije

  • Redovno praćenje realizacije plana i unapređenje

arrow
sijalica

Pogledaj edukaciju

KREIRANJE BREND STRATEGIJE

Investirajte u svoje znanje. Neka cveta.

Prijavite se danas.








    * obavezna polja