Biti autentičan iziskuje veliku snagu i jaku volju da se neprekidno gradi sopstveni put, utemeljen na ličnom sistemu vrednosti koji integritet i iskrenost stavlja u prvi plan, gde se, uprkos vremenu u kome živimo, ostaje dosledan vlastitim načelima. Autentični ste onda kada pratite svoja uverenja i prezentujete ih kroz svoja dela i ponašanje.
Ukoliko sve ovo stavimo u kontekst brenda, put do autentičnosti počinje od kreiranja identiteta, obavezivanja na transparentnost i konzistentnost, a nastavlja kroz kreativanu i kontinuiranu komunikaciju koja gradi iskrenu vezu sa ciljnom grupom. Autentičan brend isporučuje dodatnu vrednost i ispunjava reč, u svemu što radi harizmatičan je i samo svoj.
Činjenica je da današnje vreme obeležava hiperprodukcija različitih, ne tako relevantnih promotivnih sadržaja, ali, s druge strane, digitalna era omogućava i veliku dostupnost mnogih kvalitetnih, edukativnih sadržaja koji mogu poslužiti kao putokaz i za usmeravanje komunikacije brenda. Ovo je doba kada se više nego ikada otvaraju prilike za sticanje novih znanja koja pružaju kreativniji pogled na svet oko nas i inspirišu na nove ideje.
Napisala: Bojana Rudović
Intervju objavio: Magazin Karakter
Deo intervjua Bojane Rudović je preuzet sa sajta magazina Karakter